En digital underskrift løsning er essentiel i 2020

En digital underskrift løsning er essentiel i 2020

For de store virksomheder, de offentlige institutioner og de private firmaer, så er en digital signatur løsning essentielt og en forudsætning for, at de oplysninger der bliver delt mellem to parter, er valide. En digital underskrift er således måden, hvorpå at virksomheder i dag kan udføre juridisk bindende underskrivninger af dokumenter, på internettet, let og hurtigt. Det er både et sikkert valg, men det er også yderst brugervenligt og tidsbesparende, fordi det tager nemlig kun et øjeblik. 

Det største argument for at implementere en digital underskrift løsning

Det største argument for at inkorporere e-signaturer og digitale underskrifter for virksomheder, er at det effektiviserer medarbejdernes arbejdsgange. Sender en virksomhed adskillige dokumenter ud, herunder tilbud, salgsaftaler eller andre følsomme dokumenter, så kan kunderne hurtigt signere digitalt, og man undgår derved papirarbejde, og arbejdet kan ligeledes begynde hurtigere. 

Hverdagen bliver som resultat lettere for både virksomhed, såvel som kunde, uanset hvor parterne måtte befinde sig. Men udover at man kan underskrive digitalt med RSign, så hjælper programmet også med, at der kan udarbejdes kontraktskabeloner og automatiserede dokumentflows. Det er som resultat muligt at lave en skræddersyet skabelon, til når der skal sendes kontrakter, dokumenter og andre aftaler ud af huset, hvilket gør at virksomheder brandmæssigt er uniforme. 

RSign er et vigtigt redskab med mange funktioner

Med en digital underskrift løsning fra RSign kan virksomheder fremstå professionelle, samtidig med at de kan skille sig ud fra mængden. Kontrakter kan uploades som PDF eller Word-dokumenter, og det er her hvor at samspillet med skabelonerne kommer ind i billedet. Vigtigst af alt er dog, at hele processen er krypteret, så alle følsomme oplysninger forbliver mellem virksomhed og modtager. 

For at RSign kan være så tidsbesparende som muligt, er det en gylden mulighed at gøre brug af skabelon-værktøjet til dokumenter, som hyppigt sendes ud. En skabelon kan blandt andet indeholde arbejdsgang med roller, vilkår, betingelser, følgetekst og meget mere, og formaterne varierer ligeledes. Med skabeloner kan virksomheder samtidig undgå fejl samt minimere administrative udgifter, og dette er særligt på grund af den brugervenlige checkliste guide, som hjælper igennem hele underskrivningsprocessen.

Står din virksomhed og ønsker at prøve kræfter med en digital underskrift løsning, hvor kryptering er inkluderet for maksimal sikkerhed, så kan det være, at RSign er det helt rigtige for jer.


Comments are closed.